אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
חמש עובדות מעניינות על ביטוח סיעוד פרטי
כבר ברור להרבה מאוד אנשים שביטוח סיעודי הינו משהו שנוגע לכולם. גם מבוגרים וגם צעירים צריכים שיהיה להם ביטוח סיעודי שבאמת ייספק את כל הצרכים. כל אחד היה רוצה לדעת שחס וחלילה, אם למישהו ממשפחתו יהיה צורך בסיעוד, אז שיהיה לו ביטוח סיעודי פרטי.
הצורך בסיוע סיעודי לאחר מקרה רפואי שנוצר יקר מאוד ויכול לסחוף את כל המשפחה לתהום כלכלי וסבל רגשי עקב חוסר אפשרות להתמודד עם ההוצאות היקרות הנדרשות בכדי להבטיח את המשך חיים בכבוד הראוי. להלן הגדרות בסיסיות ועובדות שכדאי לדעת בנושא ביטוח סיעודי.
הגדרה לאדם סיעודי
את ההגדרה לאדם סיעודי קבעה מדינת ישראל ותחת הגדרה זו פועלות חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. במידה ואדם אינו יכול לבצע בעצמו 3 פעולות מתוך 6 פעולות בסיסיות ויומיומיות והוא זקוק להשגחה ו/או עזרה יהיה מוגדר כאדם סיעודי.
6 הפעולות שעליהן חלה הגדרת סיעוד הן: לאכול ולשתות, לקום ולשכב, להתלבש להתפשט, שליטה בסוגרים, שימוש בקביים/ הליכון, להתקלח.
מבחן ה- ADL
בכדיי שאדם יוגדר כסיעודי ישנו מבחן שצריך לעבור, מבחן הADL , המבחן מיושם ע"י הביטוח הלאומי וכל מטרתו לבדוק את רמת התפקוד ועד כמה האדם זקוק להשגחה ועזרה וזאת כדיי לקבל גמלת סיעוד.
מעבר לביטוח הלאומי וגמלת הסיעוד שהם מציעים , אותו מבחן נוגע גם לקבלת כספים מביטוח הסיעוד הפרטי.
מבחן הADL מנוקד בטווח של 0-8, ככל שהניקוד גבוה יותר כך אנו מבינים כי הצורך בעזרה והשגחה מהותי יותר.
לקבלת תגמול בביטוח סיעוד
אדם אשר אינו יכול לבצע בעצמו 3 פעולות מתוך 6 פעולות בסיסיות ויומיומיות זכאי לתגמול סיעוד,
הפעולות שעליהן חלה הגדרת סיעוד הן:
לאכול ולשתות, לקום ולשכב, להתלבש להתפשט, שליטה בסוגרים, שימוש בקביים/ הליכון, להתקלח.
עלות של טיפול סיעודי
העלות לטיפול סיעודי תיקבע לפי מידת התלות של החולה וההשגחה לה הוא זקוק וסוג הטיפול הרלוונטי, עלויות של טיפול סיעודי הן גבוהות במיוחד ויכולות להגיד לסכומים של כ 12,000 ₪ לחודש ואף יותר במקרים מסוימים.
העלויות לטיפול סיעודי משמשות למוצרי היגיינה אישית, מטפל צמוד, אשפוז במקרה הצורך.
העסקה של מטפל סיעודי צמוד יכולה להגיע לסכומים של 5,000-6,000 ש"ל לחודש וחשוב לזכור כי יש את עלויות המחייה של המטפל שאותן לא הזכרנו.
סוגי תכניות סיעוד המוצעות בחברות ביטוח
חברות הביטוח מציעות פוליסות אשר מגינות על המבוטחים ללא כל קשר למדינה וזאת בכדיי לעזור לחולים הסיעודיים ובני משפחתם להתמודד עם העלויות הגבוהות לטיפולים וכו.
ביטוח סיעוד קבוצתי
הביטוח הקבוצתי מיועד לקבוצות גדולות כמו חברות / ארגון, חברי קיבוץ וכד'.
תנאי הביטוח במבט כללי מעניקות פרמיה זולה משמעותית וזאת כי קבוצת הרכישה גדולה אך לרוב הפוליסות במסלול קבוצתי מוגבלות לכמה שנים של מימון הוצאות סיעוד ולא לכל החיים.
חשוב לזכור כי המוטח הראשי בעל החברה צריך לחדש את החוזה בכל כמה שנים כך שגם התנאים משתנים בכל חידוש.
ביטוח סיעוד פרטי
פוליסת סיעוד פרטית היא חוזה לכל דבר ומותאמת לכל מבוטח אישית.
המבוטח רשאי לרכוש פוליסה המעניקה כיסוי לכמה שנים בלבד ויכול לרכוש כיסוי שהוא לכל החיים.
הפרמיה משתנה לפי גיל המבוטח או קבועה לפי גיל הצטרפות המבוטח, כמובן שלפוליסות סיעוד כדאי להצטרף בגיל צעיר כך פרמיה נמוכה יותר וסיכוי להתקבל בתנאים רגילים גבוה יותר.
בנוסף כדאי לדעת כי בפוליסות פרט אשר לצבור זכויות לאורך שנות תשלום , שבמקרה ומפסיקים לשלם לאחר כמה שנים נשמרות חלק מזכויותיו של המבוטח.
כנסו למידע נוסף על מגוון אפשרויות ביטוח סיעודי, מחירים ותנאים מעולים. צוות המומחים שלנו עומד לרשותכם וישמח לסייע בכל שאלה.
המידע המפורט במאמר זה הינו לטובת הסבר כללי בלבד. שינויים, הגדרות ועדכונים מתקיימים ומשתנים מעת לעת. ככל ביטוח קיימים הבדלים בין פוליסות הביטוח השונות וייתכנו ויימצאו שינויים או אי דיוקים והמידע הקובע והמדויק הינו המפורט בתנאי פוליסת הביטוח בלבד. אנא התעדכנו ובדקו היטב את כל הפרטים בפוליסות הביטוח המוצעות לכם.