ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח מבנה למשכנתא מגן על הנכס, בית, דירה או מבנה אחר. בשונה מביטוח החיים למשכנתא אשר מגן על הבנק ועל הבטחת תשלומי ההלוואה. ביטוח מבנה למשכנתא מיועד לכסות נזק והרס במבנה שבגינו נקלחה הלוואה מהבנק, מבלי שהלווה יבטח את המבנה הבנק לא יאשר לקיחת הלוואת משכנתא. ביטוח מבנה למשכנתא או ביטוח דירה מגן על נזק/הרס במבנה ובעזרתו בעת מקרה ביטוחי ישיב את המבנה לקדמותו.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח מבנה למשכנתא

אמילי כהן - מומחית לביטוחי מבנה למשכנתא
נגן סרטון

כיסוי נזקים למבנה בביטוח מבנה למשכנתא

נזקים המבוטחים בביטוח מבנה למשכנתא הינם נזקים למבנה כבית לכל המקובע בחיבור קבע למבנה לדוגמא: צמודי קיר, דלתות, מרפסות , צנרת, כלים סניטריים, חשמל וכו'. בביטוח מבנה למשכנתא קיימים גם כיסויים לנזקים כמו רעידת אדמה, שריפה וכו וישנו גם כיסוי לדירה חליפית בשווי הנכס למשך חצי שנה. ביטוח מבנה למשכנתא מכסה כספית את השבת הנכס לקדמותו.

 

ערך הנכס

ערך המבנה בביטוח משכנתא מחושב לפי ערך כינון אשר שונה מבנק לבנק בכפול גודל הנכס במ"ר. חשוב לדעת כי במידה והלוואת המשכנתא כוללת שיפוץ לנכס ,השיפוץ לא נכלל בערך המבנה. את ערך המבנה ,מבנה מיד ראשונה בהתאם לסוגו, מיקומו וגודלו מבצע שמאי גם בדירה הנרכשת מיד שניה הלווה רשאי להזמין שמאי למתן הערכה לנכס. במקרים בהם סכום הביטוח נמוך מגובה ההלוואה בבנק ,הבנק רשאי לעלות את סכום הביטוח עד לגובה ההלוואה ואילו במקרים בהם ההלוואה קטנה ביחס לביטוח הנכס עשוי הבנק לאשר את הורדת סכום הביטוח בכפוף לתנאיו ,במקרים כאלה חשוב לזכור כי במידה וייגרם נזק למבנה הלווה עלול לשלם על הנזק על חלקו לפחות מכיסו.

 

צד ג' בביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח צד ג' בביטוח מבנה למשכנתא מכסה כל גורם שלישי, ביטוח צד ג' מכסה נזקי גוף ורכוש בדומה מאוד לביטוח צד ג' ברכב שבו הוא מגן עלינו ממצב בו נגרם חלילה נזק לנפגע או לרכבו של הנפגע. ביטוח צד ג' מגן על בעל הנכס במקרים בהם אדם זר נפגע בתוך הנכס ומחליט לתבוע את חברת הביטוח לדוגמא, בעל מקצוע אשר עבד בתוך הנכס ותוך כדיי עבודות נפצע ואינו יכול לעבוד במקרה כזה בעל המקצוע יכול להפעיל את הביטוח וצד ג' יגן על בעל הנכס. במקרה של שריפה לדוגמא אם פרצה שריפה בנכס וגרמה נזק לדירת השכנים או למשל נזק מנזילה או הצפה כל נזק הנגרם לגורם צד שלישי מכוסה בביטוח צד ג'.

 

עלויות צד ג' בביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח צד ג' בביטוח מבנה למשכנתא חשוב למקרה וחלילה צד שלישי נפגע, אך אם נחשוב לרגע מה הסיכוי שצד ג' ייפגע נגלה כי הסיכוי הוא נמוך, ולכן כך גם עלות ביטוח צד ג' נמוכה ובהחלט מומלץ להוסיפו לביטוח מבנה המשכנתא. כיום סכום הביטוח הנרכש בביטוח צד ג' נע בין 500,000 – ₪ 1,000,000 ₪ כמובן שניתן להגדיל את סכום הביטוח במידה ורוצים.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >