ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח חיים פרטי

ביטוח חיים המקובל להיקרא גם ביטוח חיים פרטי, נועד להבטיח את רווחת המשפחה במקרה בו אחד מבני המשפחה נפטר. במקרה כזה, חברת הביטוח מפצה את השארים באופן חד פעמי ובכך דואגת שמות המבוטח לא יגרום גם לפגיעה כלכלית בנוסף לקושי הרגשי והנפשי שמתלווה לאובדן. במסגרת פוליסת הביטוח הפרטית, חברת הביטוח משלמת לבני המשפחה תגמולים לאחר המוות בהתאם לתקופת הביטוח ולסכום שנקבע מראש.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח חיים פרטי

אפי עבדיאן – מומחה לביטוחי חיים
נגן סרטון

יש לי ביטוח חיים למשכנתא. האם אני צריך ביטוח חיים פרטי ?

אף שהבנקים מחייבים בביטוח חיים בעת נטילת ההלוואה למשכנתא, יש לזכור שהמטרה של שני הביטוחים היא שונה. בעוד ביטוח חיים למשכנתא נועד לכסות את ההלוואה עבור הבנק במקרה שהלווה נפטר, ביטוח חיים פרטי מיועד לבני משפחתו או למוטביו של המבוטח לפי ראות עיניו, ולכן הוא יכול לקבוע את עלות כיסוי הביטוח שיקבלו לאחר מותו.

 

האם כדאי להרחיב את ביטוח החיים הפרטי

בניוקום סוכנות לביטוח אנו מציעים הרחבות שונות לביטוח החיים הכוללות גם מקרים נוספים מלבד מוות. מקרים אלו הם אובדן כושר עבודה, נכות ומחלות. במקרים אלו המבוטח יקבל את כספי הביטוח כדי שיוכל לחיות בכבוד ולקבל מימון עבור טיפוליו במקרה הצורך.

 

מה העלות של ביטוח חיים?

בעוד בביטוח חיים למשכנתא סכום הפוליסה מותאם לסכום ההלוואה, בביטוח חיים הפרטי המבוטח קובע את הסכום שישלם עבור הפוליסה. היבטים נוספים שעשויים לקבוע את עלות הפוליסה הם גיל, מצב בריאותי, משקל, עישון או תחביבים. בניוקום סוכנות לביטוח הסוכנים שלנו יתאימו לכם ביטוח חיים פרטי במיוחד עבור הצרכים שלכם בהתאם להכנסתכם, הכנסת בני הזוג וכדומה.

 

למה ניוקום סוכנות לביטוח?

  • בניוקום סוכנות לביטוח אנחנו עובדים עם מספר חברות ביטוח, כך שאנו בודקים את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.
  • בניוקום סוכנות לביטוח הלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות.
  • בניוקום סוכנות לביטוח צוות מקצועי שמלווה את המבוטח מול חברות הביטוח ושומר על האינטרסים שלו במקרה של תביעה.

 

איך רוכשים ביטוח חיים פרטי?

כדי לבחור את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם פנו לניוקום עוד היום ונחזור אליכם בהקדם. שלנו יחזור אליכם עם ההצעה שהכי מתאימה עבורכם.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >