ראשי > אודות

אמנת שירות

אנו בניוקום סוכנות לביטוח פנסיוני (2004) בע"מ מחויבים לפעול על-פי חזון החברה ולטובת לקוחותינו

 

זמינות ויעילות

 

אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במתן מענה אישי לכלל לקוחותינו ומחויבים להעמיד לרשותם מגוון ערוצי התקשרות כגון: דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט של החברה, פקס, דואר, מענה אישי טלפוני. הפרטים ליצירת קשר עם ניוקום סוכנות לביטוח פנסיוני (2004) בע"מ לרבות ימי עבודה, שעות פעילות ומועדי השירות מפורסמים באופן שוטף באתר החברה, ומתעדכנים מעת לעת. אנו מתחייבים לאחריות אישית, למתן מענה ברור, יעיל ובזמן סביר ופועלים במסירות מלאה לפתרון צרכי הלקוחות.

 

שקיפות ופשטות

 

אנו שואפים להעניק ללקוחותינו יחס אישי ולספק להם חווית שירות קלה ונעימה. לדבר עמם בשפה פשוטה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיהם וללוות אותם בתהליכי הבירוקרטיה הנדרשים.

 

 כבוד והגינות ללקוח

 

אנו עומדים על זכותם של הלקוחות לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוחות ולשמור על סודיות השיחות עימם, ועל פרטיותם בהתאם להוראות הדין. בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל ביושר ובהגינות ונכבד את זמנם בהתאם.

 

מקצועיות

 

הביטוח הפנסיוני הינו מהנכסים החשובים והמשמעותיים של לקוחותינו, אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב האנשים המומחים בתחום אשר עוברים הכשרות מקצועיות רבות. אנו מתחייבים לספק את הפתרון המיטבי לצרכיהם והעדפותיהם האישיות של הלקוחות בכל פניה.

 

אנחנו כאן בשביל הלקוח

 

למתן מענה ראשוני והמשך ליווי הלקוחות עד לסיום ביצוע בקשותיהם ומימוש זכויותיהם בתוכניות הפנסיוניות לשביעות רצונם תוך עדכון הלקוחות בשלבי הביצוע ושיתופם במידע הרלוונטי בטיפול בקשותיהם.

 

 שומרים על קשר

 

אנו מתחייבים ליזום פניה ללקוחות לפחות אחת לשנתיים או בכל עת שיובא לידיעתנו על שינוי במצב הלקוחות בקשר למוצר פנסיוני המצריך פגישה, תוך שבעה ימי עסקים.

 

 

סוג הבקשה זמני  מענה
פניית לקוח לעניין תיאום פגישה תוך שבעה ימי עסקים
מתן מענה ראשוני לפניית לקוח תוך שני ימי עסקים
מתן מידע בעניין תביעה​ תוך שני ימי עסקים​
פניית לקוח לקבלת מסמכים ​ עבור מסמכים הנמצאים ברשות ניוקום  – תוך שלושה ימי עסקים. עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשות ניוקום  – תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע מהקופה.​
העברת מסמכי לקוח ליצרן לביצוע פעולה תוך שבעה ימי עסקים

 

אופן קבלת השירות בסוכנות : 

מענה טלפוני –  5509*

מענה בווצאפ – 073-2168167

מענה במייל – Sherutnewcom@newcom.co.il  

אתר האינטרנט של החברה – ניתן להעביר פניה דרך לשונית צור קשר.

דואר בכתובת – יגאל אלון 159, ת"א 6744367

פקס – 03-5322100 

   

לקבלת הצעת מחירצור קשר >