ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות מיועד לאפשר חלילה במקרה מחלה קשה יכולת כלכלית לקבל את השירותים הרפואיים
המתקדמים ומהר. אף שבעזרת המדע והטכנולוגיה משתכללים הפתרונות הרפואיים כל הזמן, ישנן מספר מחלות
שעדיין לא נמצאה דרך למנוע אותן. הטיפול במחלות קשות גובה לעיתים כסף רב, בנוסף לקושי הנפשי, ללחץ
ולטיפול שנלווים אליהן. בניוקום סוכנות לביטוח אנו ממליצים לכם לרכוש ביטוח מחלות קשות המעניק פיצוי במקרה
של מחלה קשה, ובכך מסייע למנוע את הפגיעה הכלכלית של בני המשפחה במידה והמבוטח חלה במחלה קשה.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח מחלות קשות

איתי סומך - מומחה ביטוח מחלות קשות
נגן סרטון

למה צריך ביטוח מחלות קשות?

אף שקופות החולים ושירותי הבריאות הממשלתיים נותנים מענה חלקי במקרה של מחלה קשה, חשוב לדעת שהם משלמים את עלות הטיפול בלבד ולא את ההוצאות הנלוות, כמו אובדן כושר עבודה, טיפול של אחות פרטית או עלות עריכת השינויים בבית כך שיתאימו לאדם הסובל ממחלה קשה. ביטוח מחלות קשות משלים את החסר ומעניק את הכיסוי השלם.

 

איך זה עובד?

הביטוח מעניק פיצוי חד פעמי בסכום שנקבע מראש, אותו יקבל המבוטח תוך שלושים יום מרגע גילוי המחלה והעברת כל המסמכים הרלוונטיים.

 

להלן חלק מהן לפי הגדרת משרד האוצר המתעדכנות מעת לעת:

פירוט המחלות המכוסות ומספרן משתנה מעט בין חברות הביטוח, אך אין הבדלים גדולים בין הרשימות. בנוסף למחלות הנפוצות, סרטן ומחלות לב, ישנן מחלות נוספות שנחשבות כקשות וכלולות בפוליסה.

 

אילו מחלות כולל הביטוח?

אי ספיקת כליות כרונית, גידול שפיר של המוח, כוויות קשות, חירשות, שבץ מוחי, אי ספיקת כליות סופנית, שיתוק, אי ספיקת כבד פולמיננטית ניתוח מעקפי לב, אנמיה אפלסטית חמורה, שיתוק ילדים (פוליו), מחלת כבד סופנית (שחמת), ניתוח לב פתוח להחלפה או לתיקון מסתמי לב גידול שפיר של המוח/יותרת המוח/קרומי המוח, השתלת איברים, ניתוח באבי העורקים, טרשת נפוצה, קרדיומיופטיה, כוויות קשות, שבץ מוחי תרדמת (COMA), חירשות, ניוון שרירים, פגיעה מוחית מתאונה, דלקת קרום המח (חיידקית), מחלת ריאות חסימתית סופנית, יתר לחץ דם ריאתי ראשוני, פרקינסון, מצב רפואי חמור ובלתי הפיך, סכרת נעורים עד גיל 18. כדי להתעדכן ברשימה העדכנית והאם יש עוד מחלות ביטוח מחלות קשות שהפוליסה מכסה פנו לניוקום סוכנות לביטוח ונשמח לעזור לכם.

 

איך מקבלים את הפיצוי

בביטוח מחלות קשות הפיצוי ניתן מיד לאחר גילוי המחלה. סכום הפיצוי נקבע בהתאם לסכום הנקוב בפוליסה ובהתאם למחלות שנקבעו בה. שימו לב: הפיצוי לא ניתן לכל מחלה קשה, רק לאלו שמוזכרות בפוליסה.

 

למה חשוב לשים לב, טיפים מניוקום

שימו לב שעלות הפרמיה משתנה בהתאם לקבוצת גיל, המין, המצב בריאותי ואורח החיים. שימו לב לגיל. בעבר הגיל המקסימאלי לסיום הפוליסה היה 64. כיום הוא משתנה מחברה לחברה ויש חברות שבהן הגיל המקסימאלי הוא 70. בניוקום סוכנות לביטוח נוכל לבחון לכם את הפוליסות השונות בהתאם לגילכם ולצורך שלכם. כמו כן יש גיל מקסימאלי לכניסה לפוליסה, המוגבל בגילאים המבוגרים. לכן כדאי לרכוש פוליסה בגיל צעיר. בניוקום סוכנות לביטוח אנו מודעים לכך שאתם עסוקים, ולא תמיד יש לכם זמן לבדוק את כל הפרטים והאותיות הקטנות. לכן הנציגים שלנו מבררים זאת עבורכם ביעילות ובמהירות.

 

למה לרכוש ביטוח מחלות קשות בניוקום סוכנות לביטוח

בניוקום סוכנות לביטוח אנו עובדים עם כמה חברות ביטוח שונות ומכירים את כל הפוליסות השונות, כך שאנו יכולים להציע את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור הלקוח.

  • אם בחרתם בניוקום סוכנות לביטוח אתם זוכים בסוכן ביטוח אמין ומקצועי שיוכל ללוות אתכם ולייעץ לכם בתביעה ואינכם צריכים להתמודד עם התביעה לבדכם או מול המענה הקולי.
  • בניוקום סוכנות לביטוח אין התחייבות. אתם רשאים לצאת בכל עת מהתכנית לפי ראות עיניכם.

 

כיצד רוכשים את הפוליסה

יוצרים כבר עכשיו קשר עם ניוקום סוכנות לביטוח, וסוכן הביטוח שלנו יחזור אליכם כדי למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר בשבילכם לפוליסת ביטוח מחלות קשות.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >