ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחול הינו הדבר החשוב ביותר בארגון הטיסה שלכם לחול בין אם אתם טסים לעסקים או לנופש. הרי אף אחד לא רוצה להיות במצב שבו נמצא במצוקה רפואית או אחרת ולא יהיה לו גב חזק שדואג לו ועומד מאחוריו. ביטוח נסיעות לחול כמו כל ביטוח מכיל בתוכו מרכיבים רבים וחברות רבות מציעות חבילות שונות ומגוונות אשר מספקות סל מרכיבים במחירים שונים.

לביטוח עם חברת כלל לביטוח עם חברת הראל לביטוח עם חברת פספורטכארד לביטוח עם חברת מגדל לביטוח עם חברת הפניקס
הכל על

ביטוח נסיעות לחול

ישראל שריקי - מומחה ביטוח נסיעות לחו"ל
נגן סרטון

ביטוח נסיעות לחו״ל

אחת הטעויות שאנשים מבצעים כאשר הם סוגרים על ביטוח נסיעות לחול הוא שהם אינם מודעים כלל לפרטים הקטנים ולסעיפים השונים שהביטוח מכסה בפועל. בדיעבד יכול אדם להזמין ביטוח במחיר זול אשר באמת יספק לו את הצרכים בעת הצורך אך באותה מידה הוא יכול להיות מופתע כאשר יתברר לו שהפוליסה שרכש אינה מספקת לו הפתרונות לבעיה הקשה אליה הוא נקלע.

 

שלושת הטיפים החשובים ביותר לכל מי שרוצה לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול:

א. לקרוא את הפרטים הקטנים ולוודא שאתם מחליטים על פוליסת ביטוח שבאמת מותאמת לצרכיכם, כך שלא תשלמו על פוליסה מורחבת מידי מחיר יקר ומצד שני שלא תזמינו בטעות פוליסה ירודה שלא תכלול את הכיסויים החשובים שציפתם לקבל
ב. לבצע את הפוליסה דרך סוכנות ביטוח שתעמוד לצדכם במידת הצורך בסיוע במימוש זכויותיכם.
ג. לוודא שהמחיר הוא מחיר טוב ותחרותי. מחיר תחרותי לשירות איכותי תמצאו בפוליסות חברות הביטוח שנמצאות מצד אחד בתחרות על מחירים הוגנים לצרכן ומאידך דואגים לספק את המרכיבים שיספקו את הציבור במגוון אפשרויות נרחב.

ניוקום סוכנות לביטוח
בשיתוף חברת ביטוח הראל

מביאה לכם מגוון אפשרויות לפוליסת ביטוח

נסיעות לחול בתנאים מעולים.

לביטוח עם
חברת הראל
לביטוח עם
חברת כלל

לקבלת הצעת מחירצור קשר >