ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי. כולם אומרים ש"העיקר הבריאות", אך כשזה מגיע לביטוח בריאות פרטי יש מי שמאמין ש"לי בחיים זה לא יקרה" ומסתפק בביטוח המשלים של קופות החולים. עבור מי שחרד לבריאותו ודואג גם לטווח הארוך, אנו, בניוקום סוכנות לביטוח, ממליצים לרכוש ביטוח בריאות פרטי.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח בריאות פרטי

אפי עבדיאן - סוכן ביטוח
נגן סרטון

למי מיועד ביטוח הבריאות הפרטי?

לכל מי שאין לו ביטוח קולקטיבי ממקום העבודה אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות פרטי, כדי שיוכל להיות מכוסה במגוון רחב של טיפולים רפואיים. חשוב לדעת – ביטוח בריאות פרטי יכול להציל חיים!

 

מה הכיסויים האפשריים בביטוח בריאות פרטי?

הכיסויים בביטוח בריאות פרטי משתנים מחברה לחברה ומתכנית לתכנית וכוללים קשת רחבה של נושאים, בהתאם ליכולת הכלכלית ולצורך של הלקוח. ביטוחים אלו כוללים בין היתר תרופות שאינן בסל התרופות, ניתוחים פרטיים בישראל, ניתוחים פרטיים בחו"ל, השתלות בארץ ובחו"ל וטיפולים מיוחדים בחו"ל. בביטוחים המורחבים ניתן לקבל גם ייעוץ, אבחון פרטי מהיר, רופא מלווה אישי, כיסוי לבדיקות גנטיות ולניתוחים קוסמטיים ואף לרפואה משלימה.

 

למה חשוב לשים לב – טיפים מניוקום?

  • לרוכשים ביטוח בריאות כדאי לבדוק היטב את מספר, סוג וטיב הקשרים שיש לחברות הביטוח עם רופאים, מנתחים ומרכזי בריאות. ככל שהחברה ותיקה יותר, יש לה ניסיון רב יותר והיא מפתחת קשרים קרובים יותר. היתרון בניוקום סוכנות ביטוח הוא שאנו עובדים עם חברות רבות ובעלות ניסיון בשוק, כך שנוכל למצוא לך את העסקה המתאימה והמשתלמת ביותר.
  • אף שכל אחד קונה פוליסה לפי יכולתו הכלכלית, יש כמה דברים בסיסיים שחייבים להיות בכל פוליסה, כך למשל תרופות שאינן בסל התרופות והשתלות.
  • כדאי לברר מי הרופאים שעובדים עם חברת הביטוח והאם מדובר ברופאים מקצועיים, ותיקים ומומלצים.

 

טיפ מניוקום! לכל מי שאין לו ביטוח קולקטיבי ממקום העבודה אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות פרטי

כדי שיוכל להיות מכוסה במגוון רחב של טיפולים רפואיים.

בניוקום סוכנות לביטוח אנו מודעים לכך שאתם עסוקים ולא תמיד יש לכם זמן לבדוק את כל הפרטים והאותיות הקטנות. לכן הנציגים שלנו מבררים זאת עבורכם ביעילות ובמהירות.

 

מהם היתרונות ברכישת ביטוח בריאות פרטי בניוקום סוכנות לביטוח?

  • היתרונות ברכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטי בניוקום סוכנות לביטוח הם שהמומחים שלנו מכירים היטב את כל הפוליסות המוצעות בשוק, ויוודאו שתימנעו מכפילויות עם ביטוחים אחרים.
  • אם בחרתם בניוקום סוכנות לביטוח אתם זוכים בסוכן ביטוח אמין ומקצועי שיוכל ללוות אתכם ולייעץ לכם בתביעה ואינכם צריכים להתמודד עם התביעה לבדכם או מול המענה הקולי.

 

כיצד רוכשים פוליסת ביטוח בריאות בניוקום?

יוצרים קשר עכשיו עם ניוקום סוכנות לביטוח ונציג שלנו יחזור אליכם כדי למצוא עבורכם את ההצעה הטובה ביותר.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >