ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח תאונות אישיות

על אף המאמצים הרבים שאנו משקיעים בלהגן על עצמנו ולשפר את תנאי הבטיחות סביבנו, גם בימינו איש עדיין לא חסין מתאונות. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח הנועד לכסות מגוון רחב של נזקים הנגרמים מתאונות, מפציעות ועד מוות. ביטוח תאונות אישיות נועד בראש ובראשונה להקל על הנטל הכלכלי שנגרם בעקבות תאונות למבוטח או למשפחתו. ביטוח זה אינו כולל נזקים הנגרמים ממחלות אלא רק נזקים הנגרמים מתאונות.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח תאונות אישיות

רון גור - מומחה ביטוח תאונות אישיות
נגן סרטון

ביטוח תאונות אישיות

על אף המאמצים הרבים שאנו משקיעים בלהגן על עצמנו ולשפר את תנאי הבטיחות סביבנו, גם בימינו איש עדיין לא חסין מתאונות. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח הנועד לכסות מגוון רחב של נזקים הנגרמים מתאונות, מפציעות ועד מוות. ביטוח תאונות אישיות נועד בראש ובראשונה להקל על הנטל הכלכלי שנגרם בעקבות תאונות למבוטח או למשפחתו. ביטוח זה אינו כולל נזקים הנגרמים ממחלות אלא רק נזקים הנגרמים מתאונות. בניוקום סוכנות לביטוח אנו מציעים לכם ביטוח תאונות אישיות, הנגרמות מנפילה בבית, מתאונת דרכים, מפיגועים, מתאונות עבודה ועוד. הפיצוי ניתן באחד מהמקרים הבאים: *נכות לצמיתות. במקרה שנקבעה למבוטח נכות חלקית או נכות לצמיתות, חברת הביטוח תשלם את הכיסוי המתאים. *במקרה של מות המבוטח כתוצאה מתאונה תפצה חברת הביטוח את השארים.

 

מה כולל ביטוח תאונות אישיות

הכיסוי בביטוח תאונות אישיות משתנה מחברה לחברה וממבוטח למבוטח, לכן יש דברים שחשוב לשים אליהם לב, נוסף על המחיר. כך למשל, חשוב לבדוק מה הכיסוי כולל. בניוקום סוכנות לביטוח אנו מציעים כיסוי לנזקים הנגרמים מתאונה: מוות, נכות, שברים, כוויות, אשפוז בבית חולים ומצב סיעודי. עוד יש לציין שהביטוח תקף גם בחו"ל, אלא אם כן צוין אחרת.

 

למי כדאי להרחיב את הביטוח

חלק מהפוליסות כוללות חריגות ויש לשים לב לכך. החריגות רלוונטיות במיוחד עבור מספר אוכלוסיות ספציפיות, ביניהן נשים בהיריון, רוכבי רכב דו גלגלי והעוסקים באמנות לחימה או בספורט אתגרי. בניוקום סוכנות לביטוח אנו ערים לשינויים הנדרשים בפוליסה מאדם לאדם לפי מקצועו ולפי מצבו ונותנים ייעוץ מקצועי מלא.

 

למה כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות בניוקום סוכנות לביטוח

בניוקום יש לנו ידע וניסיון רב. מאחר ואנו עובדים עם מספר חברות ביטוח במקביל, אנו בקיאים בסוגי הפוליסות השונות שמציעות החברות, ויש לנו יכולת להתאים את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר עבור המבוטח.
אנחנו מציבים את המבוטח במרכז. אצלנו תקבלו ליווי אישי ומקצועי במקרה של נכות מתאונה. סוכני הביטוח שלנו מלווים באופן אישי את הלקוח בתביעות מול חברות הביטוח ומונעים ממנו את הטרחה שבהתמודדות עם חברות הביטוח. כמו כן סוכני הביטוח שלנו מקצועיים ובקיאים בכל הפרטים הקטנים, שלעתים נסתרים מעיני הלקוח. אנו מציעים מחירים אטרקטיביים, ועובדים יחד עם הלקוח כדי למצוא את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר עבורו.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >