ראשי > מוצרי הביטוח שלנו > ביטוחי בריאות

ביטוח חיים למשכנתא

לאחר שעשיתם את הצעד הגדול והחלטתם לרכוש בית, עליכם ללמוד כיצד להגן עליו בצורה מיטבית. בתהליך קבלת המשכנתא על ביתכם החדש יש מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון, ביניהם בחירת הבנק, גובה הסכום ותקופת ההלוואה, אולם אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת המשכנתא הוא ביטוח משכנתא. גם בתחום זה חשוב לעשות לפעול בשיקול דעת ולעשות בחירה חכמה ונכונה.

לקבלת הצעת מחיר
הכל על

ביטוח חיים למשכנתא

אילן זכריה - מומחה לביטוחי חיים למשכנתא
נגן סרטון

מדריך לביטוח משכנתא

על מנת לקבל את המשכנתא מהבנק עליכם לדאוג תחילה לשני ביטוחים: ביטוח החיים וביטוח המבנה. לפני שיוצאים לדרך, חשוב להכיר את היטב את שני הסוגים ולהבטיח שתעשו את הבחירות הנכונות. ביטוח חיים למשכנתא הוא תנאי חובה בלקיחת משכנתא, אמנם חשוב לדעת שאין הכרח לבטח דרך הבנק. הסיבה בגללה מחייבים הבנקים את הלקוח ברכישת ביטוח החיים, היא החשש ממקרה שבו הלווה ילך לעולמו ולא יהיה מי שיוכל לשלם את החוב אחרי לכתו, במיוחד אם השארים לא יכולים לשאת בעלויות. במקרה בו הלווה נפטר חלילה, חברת הביטוח משלמת את החוב וכך הן הבנקים והן יורשי הלווים מוגנים מפני מקרה של אי פירעון החוב. במקרה כזה חברת הביטוח תשלם את הסכום שעדיין לא שולם. ביטוח המבנה הוא המרכיב השני בפוליסת ביטוח המשכנתא, ומטרתו היא להבטיח שאתם מוגנים גם במקרה שנגרם נזק לנכס שלכם. הביטוח כולל כיסוי במקרים רבים, בניהם רעידות אדמה, נזקי צנרת ונזקי אש. חשוב להבין שהסכם ביטוח המבנה הוא שמאפשר את הפיצוי במקרים כאלה, בתשלום יתרת ההלוואה לבנק ובמקרים מסוימים אף בתשלומי הפיצויים שיסייעו לכם להשיב את הנכס למצבו הקודם. לכן חשוב להתאים במיוחד את פרימיית ביטוח המבנה לכל מבוטח על פי מאפייני הנכס.

 

עלות הפרמיה לביטוח משכנתא

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת ביטוח החיים הוא הבנה של חישוב עלות הפרימייה. על אף ההבדל בין ביטוח חיים לביטוח המבנה, אופן החישוב מבוסס על אותם העקרונות, שמבטיחים הבנה פרטנית של מצבו של רוכש ביטוח החיים ומצב הנכס המוגן בביטוח מבנה. בביטוח החיים יילקחו בחשבון סכום ההלוואה, גיל המבוטח, מחלות קודמות, הזמן הנותר לכיסוי המשכנתא – הסכום שחברת הביטוח תשלם יקטן בהדרגה בהתאם להתקדמות בהחזר ההלוואה – ועוד. בביטוח המבנה ישוקללו מאפיינים כמו שווי הנכס, גילו ומיקומו. עוד שיקול חשוב בבחירת העלות הוא שמחירי הפוליסה המוצעים בחברות ביטוח חיצוניות הם זולים באופן משמעותי מהמחירים המוצעים בסוכנויות הבנקים. לבחירה בסוכנויות הביטוח החיצוניות יש יתרונות נוספים: סוכנות הביטוח הפרטית מתמחות בכל תחומי הביטוח, דבר המאפשר להן להבין בצורה מדויקת וברורה את צרכיהם של המבוטחים, להציע מענה הולם ולהתעדכן במהירות וביעילות בשינויים בשוק המשכנתאות. בנוסף, חשוב לדעת שהביטוחים המוצעים על-ידי סוכנויות ביטוח פרטיות כוללים דברים שסוכנויות הבנקים אינן כוללות בפוליסות שלהן. לדוגמא, צד ג' בביטוח המבנה, שמבטיח שאם חלילה נגרם נזק לנכס שלכם וכתוצאה מכך ניזוקו גם השכנים, לא תצטרכו לשאת בעול הפיצויים עבורם. ביטוח צד ג' מבטיח כי תהיה זו הסוכנות אשר תטפל בתשלומים על פגיעות בביתם וברכושם של השכנים לפי פוליסת הביטוח שלכם.

 

ביטוח חיים למשכנתא עושים בניוקום סוכנות לביטוח

עכשיו, כשאנו יודעים קצת יותר על ביטוח חיים למשכנתא, למה כדאי לבטח בניוקום סוכנות לביטוח?

  • כי אנו מלווים את המבוטח ועוזרים לו לבחור את ביטוח המשכנתא המיטבי במסלול שיענה על צרכיו.
  • כי אנחנו מציעים עלות משתלמת ללא התחייבות
  • כי אנחנו מומחים בביטוח: יש לנו ידע וניסיון רב בסוגי ביטוח שונים, ולכן אנו יכולים ללוות את הלקוח בתביעה לאורך כל הדרך ולחסוך לו את הטרחה שבהתמודדות  עם חברות הביטוח
  • כי המחויבת שלנו היא בראש ובראשונה ללקוח: אנחנו עובדים עם כמה חברות ביטוח, כך שאנו לא מחויבים לחברת ביטוח אחת והאינטרס שלנו הוא לדאוג ללקוחות שלנו.
  • כי הצוות שלנו מיומן ואיכותי ושם דגש על יחס אישי.

צור קשר ונחזור אליך בהקדם

בכמה קליקים.. ממש עכשיו - ויש ביטוח

    לקבלת הצעת מחירצור קשר >