ראשי > אודות

אמנת שירות

אנו, בניוקום סוכנות לביטוח בע״מ מתחייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי להעניק לכם,
לקוחותינו, שירות איכותי, מקצועי, הוגן ומכובד, וכל זאת תוך שמירה על פרטיותכם.

 

אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות
הניתן תוך אחריות, זמינות ומקצענות, יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.

 

אמנת שירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע״י הממונה על שוק
ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי
הישורת מול סוכנות הביטוח נותנת השירות כדלקמן:

אנו מתחייבים לנהוג בהגינות והוגנות תוך מתן כבוד לכל לקוח ולכל פניה באשר היא.
אנו מתחייבים לשמור ולהגן על פרטיותכל לקוח ועל כל מידע הקשור לביטוחיו.
אופן קבלת השירות בסוכנות הוא באמצעות: פנייה דרך אתר הסוכנות – www.newcom.co.il
התקשרות ל-5509*, ימי עבודה ושעות קבלה במשרדינו: ראשון – חמישי 17:00 – 09:00.
אנו מתחייבים לתת מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך 7 ימי עסקים ממועד פניית הלקוח
המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
אנו מתחייבים לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם כל לקוח, ולספק מענה ראשוני לכל פנייה,
וכל זה זאת תוך כדי 2 ימי עסקים, ממועד קבלת ותיעוד הפנייה.
אנו מתחייבים לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך,
וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות
אחרות לעניין זה.
אנו מתחייבים למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותינו על פי דין, תוך זמן סביר
ממועד דרישת הלקוח, לרבות לקוח לשעבר.
אנו מתחייבים למסור ללקוח מידע אודות זכויותיו בנושא תביעות לתגמולי ביטוח ולהביא
לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו להליך יישוב תביעות.

לקבלת הצעת מחירצור קשר >