אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
שש עובדות מעניינות על ביטוח טיסות לחו"ל
מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי:
ביטוח מטען – קיימת הגבלה לסכום מסוים על כל מזוודה וקיימת תקרה נוספת ככיסוי כולל.
ביטוח המטען הבסיסי אינו כולל פריטים יקרי ערך כמו לפטופ, נייד וכו' , חשוב לדעת כי ביטוח מטען מכסה גניבה ואובדן.
כיסוי רפואי – זה הכיסוי החשוב ביותר בביטוח נסיעות לחו"ל, הסעיף הנ"ל בביטוח נסיעות לחו"ל מחולק ככיסוי יומי ( הוצאות ימי אשפוז) ותקרה כוללת ללא קשר למספר הימים בהם אתם נזקקים לשירות רפואי בחו"ל.
התקרה הכוללת נעה סביב ה250,000 $ , ואילו לימי אשפוז הסכום נע סביב ה 2,000$ ליום אשפוז.
קיימים סעיפים נוספים תחת הכיסוי הרפואי הסטנדרטי אשר מפורטים בפוליסה כגון: פינוי יבשתי, ימי ואווירי , טיפולי שיניים ,תרופות ועוד.
כיסוי להוצאות אחרות – סכומי הביטוח משתנים מחברה לחברה כך גם החבילות אשר מוצעות בשוק במקרים של טיסות שמתעכבות , אובדן או גניבה של כרטיסי הטיסה וכד' כך גם סעיפים נוספים כגון: כרטיס טיסה לישראל, שחזור מסמכים, צד ג' , פיצוי ביטול או קיצור חופשה, לינה בחו"ל ועוד.
מה לא כלול בביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי:
1.הרחבת תקרה הוצאות אשפוז – סכום כללי.
2.הרחבת תקרה הוצאות אשפוז – סכום יומי.
3.הרחבת כיסוי מטען לפריטים יקרי ערך .
4.ספורט אתגרי ואקסטרים.
5.הריון.
6.רעידות אדמה ושאר אסונות טבע.
7.חילץ והצלה בכל הנוגע לטיולי טרקים .
8.תאונות בעת נהיגה והשכרת רכב.
9.הטסה רפואית .
הרחבות בביטוח נסיעות לחו"ל
בעבור הרחבות מסוימות כמו לדוגמא ספורט אתגרי חברות הביטוח ידרשו תוספת תשלום בשל הסיכון הכרוך בפעילות מסוג זה.
על המבוטח לעדכן טרם הצטרפותו לביטוח אם מתכוון לעשות ספורט אתגרי כלשהו כמו סקי ,טיפוס הרים וכד', בכדיי שיוכל להנות מביטוח מקיף במקרים כאלה .
ההרחבה המיוחדת הזו תספק למבוטח שלנו תקרת כיסוי ליום אשפוז ,הטסה רפואית חירום וכיסוי למטען וציוד יקר .
ביטוח נסיעות לחול – מחירים:
עלות ביטוח נסיעות לחו"ל נקבע תחת כמה פרמטרים:
1.היעד- יעד מסוכן יותר, תשלום גבוה יותר.
2.קבוצות גיל – לרוב קיימות 3-4 קבוצות גיל בסיכון , ככל שהמבוטח מבוגר יותר הסיכוי שלו לחלות או לפצע גבוה יותר כך גם הפרמיה .
3.הרחבות במידת הצורך.
מקרה ביטוח – מה עושים:
חשוב ורצוי לוודא את כל הפרטים טרם הצטרפותכם לביטוח, לוודא כי ישנו קו חירום הפעיל 24 שעות ביממה.
זה יכול להיות מס ישראלי או בינלאומי , מה שחשוב זה לשאול איך מתפעלים את השיחה מחו"ל.
במקרה של הפעלת הביטוח לצורך תרופות או טיפול רפואי חשוב מאוד לאסוף כל קבלה אפשרית ובנוסף לעדכן את חברת הביטוח אונליין ברגע קבלת הטיפול טרם בוצע תשלום בפועל.
איך מצטרפים לביטוח נסיעות לחו"ל:
כמו כל מוצר אחר במדינה ,ניתן להצטרף לביטוח נסיעות לחו"ל היום בכל דרך אפשרית אינטרנט/טלפון/סוכן הביטוח שלכם, רק אל תשכחו לברר בדיוק מה אתם מקבלים.
ברגע שהצטרפתם לביטוח חשוב שתדעו כי פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל תעבור מסלול חיתום, מסלול החיתום בעצם נוגע בכל עניין הצהרת הבריאות שלכם ,כאן זכרו אם חלילה תמסרו פרטים שקריים זה עלול לפגוע בכם בעת הפעלת הביטוח במקרה הצורך.
עוד חשוב לוודא בזמן הרישום מהו מספר הפוליסה שלכם, חשוב שהפוליסה תגיע אליכם פיזית בדואר/מייל, מספרי חירום לשעת צרה וכמובן שהפוליסה עונה על צרכי החופשה שלכם סטדנרט /אתגרי.
למידע נוסף לחצו למידע על ביטוח נסיעות לחו"ל.