ניוקום סוכנות לביטוח פנסיוני (2004) בע"מ ("הסוכנות") פועלת בהתאם לרישיון התאגיד שניתן לה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון ועוסקת בתיווך לעניין ביטוח, לרבות בתיווך לעניין מוצרי חסכון ארוך טווח, כגון קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וקופות גמל (כל המוצרים המשווקים על-ידי החברה יקראו להלן לשם הנוחות: "מוצרי ביטוח" או "ביטוח").
הסוכנות מכבדת את פרטיות לקוחותיה ואת הגולשים באתר אותו היא מפעילה, ובמסמך זה תשקף את מדיניותה בנושא הגנת המידע והפרטיות.
במקביל, מסמך תנאי השימוש מתייחס למידע הנאסף באמצעות גלישה באתר האינטרנט שלנו. לתנאי השימוש באתר לחצו כאן.
מטרת מדיניות הפרטיות היא להביא בפניכם את עקרונות הפרטיות של הסוכנות, להסביר מהו המידע האישי הנאסף אודותיכם, מהם השימושים שאנו עשויים לעשות בו, למי אנו עשויים להעביר אותו, וכיצד תוכלו ליצור עימנו קשר על מנת לממש את זכויותיכם בעניין הפרטיות, לרבות הזכות לעיון במידע והזכות לבקש את תיקונו במידה והוא שגוי.
מדיניות זו משקפת ומפרטת מה ייעשה במידע שתמסרו לסוכנות במסגרת כל התקשרות עמה לצורך קבלת שירות, בין אם יצירת הקשר תהא באמצעות האתר, או ישירות מול נציגי הסוכנות בטלפון או באמצעי קשר אחרים.
אנא קראו בעיון רב מדיניות זו, המהווה הסכמה למסירת המידע, ולשימוש הסוכנות במידע שתמסרו לה בעת התקשרות בעסקת ביטוח בכל הדרכים המפורטות במדיניות זו.
כללי
הסוכנות אוספת מידע אישי כחלק מפעילותה, שירותיה ומוצריה ולעיתים מכוח הוראות הדין. מידע זה יכול להיאסף מלקוחות הסוכנות, לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים, צדדים שלישיים, מאגרי מידע פומביים, ומאגרי מידע ממשלתיים. מידע אישי ייאסף ויעובד על ידי הסוכנות באופן חוקי והוגן.
איסוף המידע והשימוש בו נעשים בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א- 1981 ("חוק הגנת הפרטיות"), תיקוניו ותקנותיו וכן על פי ההוראות הרגולטוריות שחלות על הסוכנות, כגון הוראות המפקח על שוק ההון, הביטוח והחיסכון והנחיות רשם מאגרי המידע ברשות להגנת הפרטיות .
מדיניות זו חלה על מידע אישי מזהה שנמסר על ידיך לנציגי השירות של הסוכנות בטלפון או באמצעות מילוי טפסים וכן על מידע שנאסף אודותיך מצדדים שלישיים ומידע הנאסף אודותיך בזמן שאתה גולש באתר.
כל המידע שנמסר לסוכנות באמצעות נציגיה בעבר בהווה או שיימסר בעתיד, או ייאסף אודותיכם בקשר עם מתן השירותים שלנו, הוא לצורך קבלת הצעות לביטוח תיווך בעסקי ביטוח, הפקת פוליסות ביטוח, מתן שירות על פוליסות ביטוח וטיפול בתביעות ביטוח.
במסירת המידע לצורך קבלת הצעות וטיפול במוצרי הביטוח, הנכם מאשרים, שהמידע נמסר מרצונכם ובהסכמתכם. לא חלה עליכם חובה חוקית למסור את המידע, אך ללא מסירתו לא נוכל להגיש לכם הצעות לביטוח, להפיק עבורכם פוליסות ביטוח, להעניק לכם שירות על הפוליסות שרכשתם ולטפל בתביעות הביטוח שלכם.
המידע נשמר במערכות המחשוב של הסוכנות, לצרכי תיעוד ועל פי דרישות הרגולציה החלות על הסוכנות. המידע מאובטח ומוגן על פי חוק, באמצעים מתקדמים ובהתאם לתקנים קפדניים שנועדו לשמור על המידע שמסרתם, ועל סודיותו.
מערכות המחשוב מנוהלות בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות 1981 ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) התשע"ז 2017.
אנו רשאים לשנות ולעדכן את מדיניות הפרטיות מעת לעת. עדכונים כאלה יפורסמו באתר ויקבלו תוקף מחייב מיד עם פרסומם באתר.
כל אדם זכאי לעיין במידע אישי אודותיו המוחזק בידי הסוכנות.
הסוכנות תאפשר לנשוא המידע לעיין במידע אישי אודותיו לאחר הגשת בקשה בהתאם להוראות החוק, כל עוד לא קיימת עילה שבדין לדחיית הבקשה.
בקשות למימוש זכות העיון במידע ותיקונו, יש להפנות בדוא"ל info@newcom.co.il.
הסוכנות תשיב על בקשה למימוש זכות העיון במהירות האפשרית ובכל מקרה לא יאוחר מתוך 30 יום מיום שנקבלה.
סוגי המידע הנאסף או העשוי להיאסף על-ידי הסוכנות
בכדי לקבל הצעה לביטוח או בכדי לקבל שירות בקשר למוצר קיים, תידרשו לספק מספר פרטים אודותיכם. פרטים אלו יכול שיסופקו על ידך באתר או באמצעות מילוי טפסים או באמצעות פנייה טלפונית לאחד מנציגינו. פרטים אלו כוללים, בין היתר:
1.כל המידע שיימסר על ידכם בדרך של שיחה טלפונית ישירה מול נציגי שירות הלקוחות.
2.כל המידע המופיע בטופסי ההצטרפות לביטוח וטופסי דיווח על תביעה.
3.מידע שנאסוף כתוצאה מהשוואה ואימות המידע שתמסרו מול מידע המצוי ברשותנו על פי דין, לצורך חיתום ומתן הצעת מחיר מותאמת אישית.
4.פרטי תשלום ומידע כלכלי – מספר חשבון בנק, מספר כרטיס אשראי ותוקפו ומידע בקשר לדירוג אשראי או צווי עיקול .
5.הקלטות קול (בדרך של הקלטת שיחות טלפון).
6.צילומים של תעודות זיהוי ומסמכים ומידע המופק מהם .
7.אימות זהותכם מול נתוני משרד הפנים.
8.מידע שאנו רשאים להשתמש בו על פי דין – כגון מידע ממאגרי מידע של המדינה, מידע מלשכות אשראי, מידע ממאגרי מידע שקשורים לענף הביטוח או החיסכון הפנסיוני .
9.מידע על פעילות באתר האינטרנט שלנו – יכול וייאסף מידע לרבות כתובת IP מיקום, פרטים טכניים על מכשיר הקצה בו נעשה שימוש באתר וזמני פעילות.
10.מידע טכני אודות ציוד הקצה בו אתם משתמשים – דגם מכשיר טלפון נייד, גרסת מערכת הפעלה וכתובת .IP
11.כל מידע שהדין או הרגולציה מחייבים אותנו לאסוף בקשר עם המוצרים והשירותים שלנו.
12.מידע כללי – כולל שמכם המלא, תאריך לידה, מצב משפחתי, מספר זהות, אזרחות והקשר שלכם לאנשים אחרים (למשל קרובי משפחה בביטוח משותף).
13.אמצעי זיהוי – כגון מספרי זיהוי רשמיים כמו מספר תעודת זהות, מספר רישיון נהיגה, מספר דרכון וצילומים של מסמכי זיהוי אלה, ומזהים אחרים כמו שם משתמש או מזהים ברשתות החברתיות.
14.מידע המשמש לזיהוי – כגון מידע המשמש להתחברות לפלטפורמות הסוכנות, סיסמאות, תשובות לשאלות זיהוי, ולרבות מידע ביומטרי בכפוף להסכמת הלקוח.
15.פרטי קשר – כולל כתובת, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני.
16.מידע בקשר לשירותים שאנו מעניקים לכם – מידע על פניותיכם לחברה ובכלל זה תביעות ביטוח, פוליסות שרכשתם, מסמכים ומידע רפואי, וכל מידע רלוונטי בקשר למוצר או לשירות אותו רכשתם מאיתנו.
17.מידע על תביעות ביטוח – מידע הנוגע לתביעה במסגרת מוצר ביטוח, מידע בנוגע לתביעה הנאסף מכם ומצדדים שלישיים רלוונטיים כגון עדים, מוסדות רפואיים, גורמים מעורבים או קשורים לתביעות וכו'.
18.מידע בקשר להונאות – כגון מידע שייאסף כתוצאה מחקירות שנבצע ובדיקות במקורות גלויים כמו עיתונים, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט ומאגרי מידע בנוגע להונאות.
19.מידע כלכלי – כגון מידע על תשלומים, פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק, מידע על מיסוי, הכנסות ונכסים.
20.נתוני אשראי – כגון נתוני אשראי מתוך מאגר נתוני אשראי ולשכות האשראי, בהתאם לחוק נתוני אשראי, התשע"ו-2016 והוראות הממונה על שיתוף בנתוני אשראי, מידע בהתאם לחוק שירות מידע פיננסי, תשפ"ב-2021, צווי הוצאה לפועל, פשיטות רגל, פסיקות, צווי בית משפט והסדרים שונים.
21.הקלטות אודיו ווידאו ותיעוד רישומי צ'אט – כגון מידע שנאסף מהקלטות שיחות טלפון וצ'אט עם נציגי הסוכנות ומוקדי המכירות והשירות השונים.
22.העדפות דיוור ותקשורת, משובים וסקרים – העדפות בנוגע לדיוור ופרסומות, קידומי מכירות, תשובות לסקרים, תלונות וחווית לקוח.
23.מידע רפואי – למשל מצב בריאותכם הפיזי והמנטלי בעבר ובהווה, חוות דעת רפואיות, טיפולים רפואיים, אבחנות רפואיות, תוצאות בדיקות, מידע ממוסדות רפואיים (לרבות תיקים רפואיים), נכות, תרופות, הרגלים הקשורים למצב בריאותכם כגון עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים.
24.מידע על ספקי שירות וסוכני ביטוח העובדים עם הסוכנות – כגון מידע כללי לרבות פרטי זיהוי ויצירת קשר, מידע עסקי ומקצועי כגון רישיונות, הכשרות, הסמכות והיתרים, מידע פיננסי הנדרש לצורך תשלומים והתחשבנות, נתוני ביצועים ופעילות, מידע על עמידה בדרישות רגולטוריות, מידע כלכלי לרבות אודות נכסים.
25.מידע המתקבל מצדדים שלישיים כגון סוכני ביטוח, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח, גופים ממשלתיים וספקים שונים הפועלים בכל הנוגע לאספקת השירותים, למילוי הצעות ביטוח, לחיתום וליישוב תביעות הלקוחות.
26.מידע הנאסף מהמכשיר ממנו אתם יוצרים קשר עם הסוכנות באופן מקוון או צורכים שירותים מהסוכנות: כגון מספר מכשיר נייד, סוג המכשיר, מערכת ההפעלה, דפדפן IMEI או מספר סידורי אחר, כתובת MAC כתובת IP נתוני מיקום, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים, וכן מידע על פעילות המשתמש, כמשך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, הפעולות שהתבצעו בהם ואופן הגלישה שלך, הנאספים באמצעות כלים ייעודיים וכן באמצעות השימוש שלנו בקוקיות ובין היתר מידע הנשמר תוך כדי ההזנה, גם אם הפעולה לא הסתיימה. מידע נוסף על השימוש בקוקיות מובא בהמשך.
27.מידע שכבר היה מצוי במאגרי המידע שלנו – כל מידע שנאסף משירותים או מוצרים שקיבלתם בעבר מהסוכנות – לרבות פוליסות שרכשת, היסטורית התביעות שלכם ומידע הקשור אליהן, פרטי קשר.
28.מידע משני, המופק מהמידע האישי אודותיכם, כגון הרגלי צריכה או התנהגות – בכלל זאת תחומים, שירותים, או מוצרים בהם אתם מתעניינים.
29.אם אתם מספקים לנו מידע על אדם אחר (כגון עובדים, בני משפחה, גורמים מעורבים בתביעות), עליכם ליידע אותם על כך שתמסרו את פרטיהם, ולקבל את הסכמתם לשימוש במידע אודותיהם בהתאם למדיניות פרטיות זאת.
מטרות איסוף המידע והשימושים בו
מסירת הפרטים בין באמצעות גלישה באתר, ובין אם ישירות לנציגי השירות של הסוכנות, מהווה הסכמה מצדך לכך שפרטיכם וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה שהגיע או יגיע לידי הסוכנות, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של הסוכנות או מי מטעמה, ככל שזה נדרש על פי דין, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות:
1.מתן הצעות לביטוח, צירוף לביטוח, התקשרות בחוזה ביטוח, טיפול בתביעות ביטוח, מתן שירות לקוחות ומענה לפניות הציבור.
2.עדכונים, שיווק, קידום מכירות ושמירת על קשר עם הלקוח באמצעי התקשורת המועדף עליך, לרבות בדרך של דיוור ישיר בכפוף להסכמתך.
3.גביית פרמיה ותשלום תביעות ביטוח.
4.ציות להוראות החוק, התקנות ורגולציה של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון.
5.אימות זהות לקוחות או צדדים שלישיים המתקשרים עם הסוכנות.
6.איתור, חקירה ומניעה של הונאות ביטוח, תרמיות או עבירות שונות.
7.ניהול הליכים משפטיים והגנה על אינטרסים לגיטימיים של הסוכנות.
8.ניתוח סטטיסטי אנונימי של המידע הנאסף בעת גלישתך באתר.
9.יצירת קשר עימכם ועם אחרים.
10.אספקת מוצרים ושירותים על ידי הסוכנות – ובין השאר על מנת להבטיח כי יש בידינו את כלל המידע הדרוש לנו על מנת להציע ולספק לכם את המוצרים והשירותים של הסוכנות, תוך וידוא זהותכם, והצעה של תנאי התשלום הטובים ביותר בהתאם לנתונים אודותכם.
11.פעילות עם צדדים שלישיים – למשל התקשרות והתנהלות שוטפת עם סוכני ביטוח, חברות ביטוח, וספקי שירות לסוכנות.
12.שיפור השירות, ניתוח וטיוב חוויית המשתמש בערוצים השונים של הסוכנות.
13.טיפול בפניות – באופן אשר יאפשר לסוכנות לטפל בפניות או תלונות בהווה ובעתיד, בעבור הדרכה פנימית וניטור וכדי לשפר את תהליך הטיפול בפניות לסוכנות. יש מקרים בהם אנו מחויבים להעביר פרטים על תלונותיך, כולל מידע אישי עליך, לרשויות הרלוונטיות.
14.ניהול הפעילות העסקית בסוכנות – כגון ביצוע ביקורות, בקרת איכות, הדרכות, ניתוחים עסקיים וניהול חשבונות, ניהול מוצרי הסוכנות וניהול השירותים והמוצרים של הסוכנות.
15.שיווק, פרסום, כולל פרסום מפולח, מותאם אישית ודיוור ישיר – בפלטפורמות השונות של הסוכנות ובאתרי אינטרנט שלה, על שירותים ומוצרים של הסוכנות ושל גופים עימם לחברות הסוכנות יש שיתוף פעולה מסחרי. מידע נוסף על השימוש במידע לדיוור ישיר מצוי בהמשך.
16.ביצוע מחקר ומדידה – כגון פילוחי שוק, מדידת הפעילות, תכנון קמפיינים שיווקיים, קידום מוצרים או שירותים, סקרי לקוחות וסקרי שביעות רצון, ניהול סיכונים עסקי ובכלל זה עריכה ושימור של ביטוחים.
17.ציות לחוק, רגולציה ופעולות שהן לטובת האינטרס ציבורי – בכלל זה שיתוף פעולה והעברת מידע לגופים רגולטוריים, רשויות שונות, כולל רשויות אכיפה, צווי בית משפט וניהול סכסוכים משפטיים, בהתאם לדרישות הרגולטוריות.
18.קיום חובות על פי דין.
19.קניה, מכירה והעברה של עסקי הסוכנות, כולם או חלקם.
20.קיום אינטרסים עסקיים לגיטימיים וזכויות משפטיות של הסוכנות והגנה עליהם.
21.טיפול בבקשות נשואי מידע למימוש זכויותיהם, בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולמדיניות זו; ארכוב המידע, דיוקו, הפיכתו לאנונימי או אגרגטיבי ומחיקתו.
מידע המתקבל מצדדים שלישיים
צדדים שלישיים עשויים להעביר לנו מידע על פי דין או לצורך קיום חובות שבדין וברגולציה שחלות עלינו, כגון: מידע ממשרד הפנים ומרשם האוכלוסין, מידע מההוצאה לפועל, או מידע מחברות ביטוח לצורך מתן הצעה לביטוח.
העברת מידע לצדדים שלישיים
בהתאם לשימושים במידע האישי, המפורטים לעיל, אנו עשויים לחלוק את המידע האישי עם צדדים שלישיים וביניהם:
1.שותפים עסקיים – לרבות חברות ביטוח, סוכני ביטוח, בעלי רישיון פנסיוני, יועצי ביטוח, ברוקרים, יועצים פיננסיים.
2.קבלני משנה וספקים – כגון עורכי דין, וספקי שירותים התומכים בפעילות הליבה של הסוכנות. בנוסף, יתכן ונעביר מידע לקבלני משנה כמו ספקי מיקור חוץ טכנולוגיים התומכים בפעילותנו העסקית, כגון: ספקי מערכות מידע, ספקי תקשורת, ספקי שירותי ענן וטכנולוגיות המידע, ספקי שירותי הפצת דואר ודיוורים.
3.רגולטורים ורשויות אכיפת חוק – כגון רשות שוק ההון ביטוח וחסכון, בתי משפט לרבות מכוח צו שיפוטי, וגורמים שלסוכנות יש חובה על פי דין למסור מידע.
4.אתר האינטרנט – צדדים שלישיים המספקים לנו תוכן או שירותי ניתוח התנהגות הגולשים באתר וטכנולוגיות אחרות. חלק מגופים אלה משתמשים בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות שלהם, ולא בהתאם למדיניות פרטיות זו.
5.צדדים שלישיים שייפת את כוחם לקבל מידע אישי אודותיכם, או שהסכמתם להעביר להם את המידע באופן אחר .
6.גופים אשר העברת המידע אליהם נדרשת על פי חובה או סמכות שבדין, או בהתאם להוראת רשות מוסמכת.
7.מכירת עסקים – בכפוף להוראות הדין, נוכל להעביר מידע במסגרת מכירת עסקינו (כולם או חלקם), לרבות במשא ומתן למכירה כאמור, וכחלק מארגון מחדש, מיזוג, מיזמים משותפים ועסקאות אחרות בקשר לעסקינו. על מקבל המידע במקרה כזה יחולו מגבלות השימוש במידע שחלות עלינו.
דיוור ישיר
הסוכנות ו/או מי מטעמה (לרבות חברות קשורות וחברות שהמידע הועבר אליהן כדין) רשאית לשלוח לכם מעת לעת, בדואר אלקטרוני או בכל מדיה אחרת לרבות SMS, מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי לרבות חומר מקצועי, עדכונים, פרסומים, הודעות והצעות שונות בהתבסס על מידע המצוי במאגרי המידע שברשותה, ולרבות תוך שימוש באפיונים שונים של המידע (להלן: "דיוור ישיר").
באפשרותך להסיר את עצמך בכל עת באמצעות משלוח הודעות סירוב בהתאם להוראות הדין הרלבנטיות.
מידע כאמור יישלח בהתאם לחוק. באפשרותכם לבטל את הסכמתכם לקבלת המידע בכל עת באמצעות הודעת "הסר" למקור ממנו קיבלתם את ההודעה, או לתיבת הדוא”ל info@newcom.co.il.
אפיון מידע, שימוש בכלי ניתוח מתקדמים וקבלת החלטות אוטומטית על בסיס בינה מלאכותית
הסוכנות עשויה לעשות שימוש בתהליכים אוטומטיים, כולל מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, על מנת לקבל החלטות. תהליכים אוטומטיים אילו יהיו מבוססים על מידע שבידינו בהתאם למדיניות פרטיות זו. התהליכים האוטומטיים ישמשו אותנו, בין היתר, לממש את המטרות הבאות:
1.תפעול ותמחור מוצרים ושירותים (בין השאר הסבירות שמוצר או שירות ירכשו); פופולאריות מוצרים ושירותים של הסוכנות ואצל איזה קהל.
2.הבנה טובה יותר של לקוחות הסוכנות והלקוחות הפוטנציאלים, ובין היתר איזה תוכן ו/או מוצרים ו/או שירותים יהיו שימושיים עבורכם ועשויים לעניין אתכם.
3.שיפור תהליכים בתוך הסוכנות, לרבות שיפור השירות לצדדים שלישיים.
4.שיווק, פרסום ודיוור ישיר.
5.השימוש בכלים אילו מתבצע בהתאם לדין ובפרט בהתאם לחוק הגנת הפרטיות.
6.לעיתים קרובות, האנליטיקה והאפיון לא יתבצעו על מנת לקבל החלטות נקודתיות בקשר ללקוח בודד באופן ישיר, אלא כצירוף של המידע האישי אודותיכם עם מידע אישי של לקוחות נוספים שלנו ולקוחות פוטנציאלים ו/או מידע שהתקבל מצדדים שלישיים, ועיבודו על מנת לממש להפיק תובנות מצרפיות, למימוש המטרות המפורטות לעיל בסעיף זה.
"עוגיות" – Cookies
האתרים והשירותים שלנו ("הפלטפורמות") משתמשים בקבצי עוגיות – "cookies", וכן בפיקסלים, מזהים אנונימיים וטכנולוגיות ניטור אחרות, לצורך תפעולן השוטף והתקין, מדידה וניטור פעילות המשתמשים וניתוחה, ובכלל זה על מנת לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בפלטפורמות, אימות פרטים, התאמתן להעדפות האישיות שלכם, אפיון המוצרים המתאימים לכם, פרסומות מותאמות עבורכם באתר הסוכנות, באפליקציות הסוכנות או באתרים אחרים, הקלה על השימוש באתר ולצרכי אבטחת מידע. לדוגמא, כלים אילו יסייעו לנו למדוד יעילות של קמפיינים שיווקיים ברשת ושיווק מוצרים ושירותים באופן מותאם אישית.
הקוקיות הם קבצי טקסט (או שורות קוד) הנוצרים תוך כדי גישה לנכסים הדיגיטליים של הסוכנות, בכפוף לשימוש בפלטפורמות, בהנחה שהגדרות המכשיר של המשתמשים מאפשרות זאת, ואוספות מידע רלוונטי, כגון משך השהייה שלך באתר/עמוד/מסך, אופן הגלישה שלך והפעולות שהתבצעו בהם, לרבות שימוש בכתובת הIP שלך, שם מתחם ונקודת גישה לשירות, מיקום מכשיר, מועדי התחברות, וקודי זיהוי דיגיטליים אחרים. חלק מהקוקיות יפקעו כאשר המשתמשים יסגרו את האתר או האפליקציה וייתכן כי אחרות יישמרו על גבי המכשיר.
אפשר למנוע יצירת קוקיות על-ידי שינוי הגדרות הדפדפן שלכם או המכשיר ממנו אתם ניגשים לפלטפורמות, אבל נטרול קוקיות מסוימות עלול לגרום לכך שלא תוכלו לעשות שימוש בחלק מהשירותים והתכונות בפלטפורמות השונות. במסגרת השימוש בקוקיות, אנו עשויים לקבל מידע אודות פעולותיכם בנכסים הדיגיטליים, וזאת בנוסף למידע לגבי המכשירים בהם אתם משתמשים והפעולות שתבצעו בנכסים הדיגיטליים.
הסוכנות משתמשת גם בטכנולוגיות איסוף של צדדים שלישיים, פלטפורמות פרסום ורשתות חברתיות כגון Google ,Facebook, YouTube, ו-Taboola, AppsFlyer, Firebase, ובשירותי הסטטיסטיקה (דוגמת (Google Analytics והפרסום המותאם של פלטפורמות כדוגמת Google וFacebook-. פלטפורמות פרסום אלו עשויות להשתמש גם הן באמצעי איסוף כמו עוגיות, כדי לאסוף מידע מהאתר או האפליקציה של הסוכנות וממקומות אחרים באינטרנט, לצרכי מדידה ופרסום מותאם שלהן, בהתאם למדיניות הפרטיות שלהן או מסמכים אחרים שעשויים לחול עליכם, למשל משום שפתחתם אצלם חשבון.
הפלטפורמות השונות והרשתות החברתיות עשויות לעשות שימוש במידע האישי שהן מחזיקות בצירוף המידע האישי שנמסר על ידנו, ליצירת קהל מותאם אישית. זהו הקהל שאנו סבורים שיתעניין בפרסום המקוון שלנו. בין היתר, פלטפורמות הפרסום עשויות לבנות פרופיל "קהלים דומים", של סוג הקהל שנהיה מעוניינים לפרסם עבורו באופן מותאם, כאשר הוא גולש באינטרנט ו/או עושה שימוש ברשתות החברתיות.
שימוש במצלמות ביטחון
באתרי הסוכנות מותקנות מצלמות במעגל סגור על מנת לשמור על ביטחון באי האתרים והאתרים עצמם. המידע הנקלט במצלמות האבטחה נשמר לפרק הזמן המינימלי הדרוש כדי לממש את המטרות המפורטות לעיל, ובהתאם למדיניות הסוכנות.
זכויותיכם במידע
בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, זכותכם לבקש לעיין במידע האישי אודותיכם במאגרי הסוכנות. תוכלו לגשת בכל עת למידע אישי אודותיכם באזור האישי באתר.
לצורך מימוש זכות זו תוכלו גם לפנות לסוכנות בבקשת עיון במידע ולקבל את המידע לאחר שתעברו תהליך זיהוי מתאים לצורך שמירה על פרטיותכם.
אם המידע אודותיכם אינו נכון או שלם, תוכלו לבקש לתקנו. החברה תבחן את בקשתכם וככל הנדרש תבצע את השינויים הנדרשים במידע.
שינוי באתר ו/או במדיניות הפרטיות
הסוכנות רשאית בכל עת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, לשנות ו/או להפסיק את מתן השירות באמצעות האתר או אפשרות השימוש באתר ו/או כל חלק מממנו לרבות בכל הקשור לתוכן האתר ו/או השירות, השעות בהן ניתן להשתמש באתר ו/או את השירות או הציוד הדרוש לשם קבלת גישה לאתר ו/או לצורך השימוש בו.
כמו כן, רשאית הסוכנות, בכל עת, על-פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט לשנות, לתקן כמו גם לבטל את ההוראות והתנאים האמורים או כל חלק מהם, או להוסיף ולכלול במסגרת תנאי השימוש ומדיניות זו, הוראות ותנאים חדשים לפיהם יינתן למשתמש השירות ו/או יתאפשר השימוש באתר.
ממונה הגנת הפרטיות
ממונה הגנת הפרטיות הוא הגורם בסוכנות המרכז את מימוש תהליכי הגנת לפרטיות ואליו יש לפנות בכל עניין הקשור להגנת הפרטיות, לרבות:
1.הסרה מהמאגר לדיוור ישיר,
2.מימוש זכות העיון ותיקון המידע,
3.כל נושא הקשור להגנת הפרטיות וצנעת הפרט.
4.לטיפול בנושאים הנ"ל יש לפנות בדוא"ל info@newcom.co.il.
5.מענה יינתן בתוך 45 יום ממועד הפניה.
עודכן: אוקטובר 2025