אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
הרפורמה החדשה בביטוחי הבריאות
החל מתאריך 1 לפברואר נכנסו לתוקף התקנות המחייבות את חברות הביטוח במכירת פוליסת ביטוח בריאות אחידה. הכרת רפורמת הבריאות האחידה חשובה לכל מי שיש כבר ביטוח או מתכנן ביטוח בריאות.
אז מהי הרפורמה וכיצד היא משפיעה?
עד היום פוליסות הבריאות הורכבה מס' נספחים: ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות, ותרופות שאינן בסל הבריאות. משך חיי הפוליסה באותה המתכונת היה לכל החיים, עם כניסת הרפורמה לתוקף ניתן יהיה להפריד בין כל הנספחים והשינוי המהותי יהיה בכך שתוקף הפוליסה במתכונת בו נרכשה יהיה לשנתיים בלבד. הפוליסה האחידה מתייחסת לשני כיסויים בלבד והם, ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל, הפוליסה הנ"ל תשווק על ידי כל חב' הביטוח וזאת בהתאם לתנאים שנקבעו על ידי המפקח על הביטוח, תנאים אילו יהיו זהים לכל החברות בעוד המחיר ישתנה מחברה לחברה.
במסגרת הפוליסה החדשה מבוטח יוכל לבחור לעצמו את המנתח, את ביה"ח בו ינותח ויהיה זכאי ל 3 חוות דעת שניה מרופא בשנה. ההוצאות אשר יכוסו ע"י חב' הביטוח הם שכר המנתח, שכר המרדים, תשלום לביה"ח הפרטי או למרפאה הפרטית, יכוסו עד 30 ימי אשפוז, שתלים ועוד. מבוטח יוכל לבחור האם להוסיף כיסויים ונספחים שונים לפוליסה האחידה כגון: ביטוח השתלות, ביטוח לתרופות שאינן בסל הבריאות, ניתוחים בחול, אבחון מהיר, נספח התייעצויות ועוד. כפי שהוזכר לעיל תקופת הביטוח הינה לשנתיים בלבד, מה שאומר כי הכיסויים בפוליסה יכולים להשתנות לכל מבוטח בתום השנתיים.
כמו בביטוחים טרום הרפורמה, גם כאן יידרש הליך חיתום למבוטח (שאלון הצהרת בריאות) וחב' הביטוח תהא רשאית לסרב לצרף מועמד עקב מצב בריאות קיים או להחריג מצב רפואי קיים. בעת חידוש הפוליסה (בתום השנתיים) לא יידרש המבוטח לחתום ולמלא הצהרת בריאות חדשה ועדכנית אלא אם כן ירצה לעבור לחב' ביטוח אחרת.
האם הרפורמה מטיבה עמנו?
היה מתבקש כי התשובה לשאלה זו תהייה חד משמעית וכמובן חיובית אך לצערנו לא כך הדבר, לקוחות אשר רכשו את ביטוח הבריאות לפני מועד תחילת הרפורמה נמצאים בעצם חתומים בחוזה מול חב' הביטוח, חוזה חתום אשר אינו ניתן לשינוי לא על ידי חב' הביטוח ולא ע"י המפקח על הביטוח וזאת בניגוד לרפורמה אשר יכולה פעם בשנתיים לשנות את הכיסוי האחיד מבלי לשאול וליידע את המבוטח מראש, מכך משתמע כי הפוליסה האחידה הינה בעצם בעירבון מוגבל בלבד. חסרון נוסף הינו ביטול פוליסה ללא ידיעת המבוטח, הפוליסה האחידה תחודש באופן אוטומטי רק במקרה בו התעריפים יעלו בפחות מ 10 ₪ לחודש או יותר מ 20% מסך הפרמיה החודשית (לפי הגבוה מבניהם), כלומר ייתכן מצב ויוחלט על ייקור הפוליסה מעבר לטווח החידוש האוטומטי ומבוטח אשר לא יאשר זאת מסיבות שונות, (מעבר דירה, שכח, לא קיבל דבר דואר וכו') יישאר ללא פוליסה ובאם יהיה מעוניין לחדשה יצטרך שוב למלא הצהרת בריאות עדכנית ולעבור חיתום מחדש.
למי הפוליסה האחידה כן כדאית?
ראשית למי שעד היום לא רכש ביטוח בריאות פרטי, כמובן שתהייה כדאית ואף חובה עבורו.
למי שבעבר רכש פוליסת ביטוח בריאות אך עם כיסויים מצומצמים (לדוגמא כיסוי להשתלות ותרופות בלבד).
למי שיחליט כי הוא מעוניין להוזיל את עלויות ביטוח הבריאות הקיים גם על חשבון ויתור על כיסויים הקיימים בפוליסה.
המידע המפורט במאמר זה הינו לטובת הסבר כללי בלבד. ככלל, קיימים הבדלים וייתכנו ויימצאו שינויים או אי דיוקים כך שהמידע הקובע והמדויק הינו המפורט בתנאי פוליסת הביטוח בלבד. אנא התעדכנו ובדקו היטב את כל הפרטים בפוליסות הביטוח המוצעות לכם.
קראו עוד על ביטוח בריאות פרטי. לשאלות, מידע נוסף וקבלת הצעה בתנאים מעולים, צרו קשר ונשמח לעזור.