ראשי > בלוג

דברים שכדאי לדעת על ביטוח סיעודי

רובנו נוטים לחשוב שהצורך לביטוח סיעוד מתעורר רק בגיל זקנה, אך מצב סיעודי המוגדר בחוק יכול לחול גם על אדם צעיר אם חלילה לדוגמא עבר תאונה קשה שהשאירה אותו כסיעודי על אף גילו הצעיר. אדם אשר מגיע למצב סיעודי זקוק למימון שמערכת הבריאות הציבורית אינה מספקת במלואה, כך שאדם אשר אין ברשותו ביטוח סיעודי עלול להגיע לפת לחם ונאלץ לממן עזרה סיעודית בצורה פרטית.

מטרת ביטוח סיעודי הינו למנוע מקרים בהם החולה מגיע למצב בו הוא אינו יכול לחיות בכבוד חשוב לזכור, אדם המפרנס משפחה שלמה בשגרת חיים רגילה, עבודה משוכרת חודש בחודשו וחלילה קרה משהו והוא הופך לסיעודי אם אין ברשותו ביטוח הוא עלול לקרוס.

חשוב לדעת כי העלויות לעזרה במצב סיעודי נעות בין 5,000 ₪ – 12,000 ₪ ולפעמים גם הרבה יותר, הכל תלוי במצב החולה. לפניי שרוכשים ביטוח סיעוד חשוב ורצוי לוודא כי אינכם מבוטחים דרך מקום העבודה ובמידה ואתם אכן מבוטחים אז מה תנאי הפוליסה שברשותכם.

דבר נוסף שכדאי לדעת על ביטוח סיעוד זה שעלות הביטוח אינה גבוהה וניתן לרכוש פוליסת סיעוד בכל חברות הביטוח ,חשוב לקחת בחשבון את המשך תשלום הפוליסה גם במקרה של הגעה לגיל פרישה.

חשוב לבדוק את תנאי הפוליסה, אם הפרמיה משתנה/קבועה לוודא איך מתנהלת הפוליסה אם יש בה מרכיב של חיסכון ,כך שאם המבוטח החליט להפסיק את תשלומי הפרמיה האם יקבל את הכסף שצבר.

גם קופות החולים מציעות ביטוח סיעוד אך הכיסוי שהמבוטח יקבל מקופת החולים יהיה קטן לעומת מה שהמבוטח יכול לקבל מחברות הביטוח הפרטיות, התשלום עבור ביטוח סיעוד דרך קופת החולים יהיה נמוך מזה של חברות הביטוח הפרטיות וכמו שנאמר הנרכש בזול עולה בסופו של דבר ביוקר. דבר נוסף שכדאי לדעת על ביטוח סיעוד ככל שהמבוטח צעיר יותר כך הפרמיה נמוכה יותר והצטרפות בגיל צעיר מקנה כיסוי מקיף יותר.

האופציה לבצע ביטוח סיעוד משלים
ביטוח סיעוד משלים הינו שילוב של ביטוח סיעודי פרטי לביטוח סיעודי קבוצתי לדוגמא דרך העבודה/ קופות החולים , הביטוח דרך קופות החולים מוגבל בזמן ולא יכסה את המבוטח בתום תקופת הביטוח וכאשר מבצעים ביטוח סיעודי משלים שזה שילוב של קופות החולים וחברות הביטוח הפרטיות ,כאשר ביטוח הסיעוד המשלים מגיע לקיצו הביטוח הפרטי מתחיל וכך המבוטח נשאר עם ביטוח סיעוד לתקופת זמן ארוכה יותר.

כנסו למידע נוסף על מגוון אפשרויות ביטוח סיעודי, מחירים ותנאים מעולים. צוות המומחים שלנו עומד לרשותכם וישמח לסייע בכל שאלה.

המידע המפורט במאמר זה הינו לטובת הסבר כללי בלבד. ככל ביטוח קיימים הבדלים בין פוליסות הביטוח השונות וייתכנו ויימצאו שינויים או אי דיוקים והמידע הקובע והמדויק הינו המפורט בתנאי פוליסת הביטוח בלבד. אנא התעדכנו ובדקו היטב את כל הפרטים בפוליסות הביטוח המוצעות לכם.