אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
ביטוח מחלות קשות
מעת לעת אנו שומעים את המושג ביטוח מחלות קשות. הרבה מאוד אנשים מבינים היום את הסיכונים והסטיסטיקה ומבקשים לדעת יותר מידע לגבי פרטים ותנאים של ביטוח במחלות קשות. ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות נפוצות אשר ייסיעו בידכם ויבהירו את המושג ביטוח מחלות קשות.
מהו ביטוח מחלות קשות?
ביטוח מחלות קשות הוא בעצם פוליסת פיצוי .
ביטוח המכסה מספר מחלות אשר ידועות למבוטח מבעוד מועד ובעת במקרה ביטוח המבוטח מקבל סכום פיצוי אשר גם אותו קבע מראש.
מה נכלל בפוליסת מחלות קשות?
כל מהות הפוליסה היא בעצם פיצוי במקרה ביטוח.
ביום כניסת המבוטח לביטוח מיודע איזה מחלות מכוסות בפוליסה ומה לא.
לפוליסה יש תקופת אכשרה ברוב המקרים של 90 יום , 90 יום שבהם חברות הביטוח רוצות לוודא כי הצהרת הבריאות אכן אמיתית וכי אין ניסיון להונאה.
האם כל גילוי של מחלה קשה מעניק פיצוי למבטוח?
אז בפרוש לא! , המבוטח יודע מראש מהן המחלות המכוסות בפוליסה ובמקרה בו המבוטח חלה במחלה שאינה תחת כיסוי מחלות קשות לא יקבל פיצוי כספי.
האם ביטוח מחלות קשות זהה בכל חברות הביטוח?
אז התשובה היא לא! , כל חברת ביטוח והפוליסה שלה .
נקבעה רשימה של מחלות ומקרים מרכזיים בחוק אך עדיין קיים שוני בין חברות הביטוח השונות ובמספר המחלות אותן מכסות בפוליסה המוצעת למבוטח.
כמה זמן יעבור מרגע גילוי המחלה עד הרגע בו חברת הביטוח תפצה את המבוטח?
בכל חברה מוגדר זמן תשלום מיום דיווח עד לרגע התשלום, אך תקופה זו משתנה מחברה לחברה וממקרה ביטוח למקרה ביטוח אחר .
חברה הביטוח תבחן את מקרה הביטוח לגופו וזאת תוך כדיי הפעלת כל המשאבים ובשימוש מיטב המומחים אשר העומדים לצידה בעת תביעה.
המידע המוגש במאמר זה מובאים לצורך הבנה ויכולים להשתנות מעת לעת. המידע והתנאים המדוייקים הם אלו המפורטים בפוליסת הביטוח בלבד. אם כבר יש לכם ביטוח מחלות קשות ואתם רוצים לברר פרטים נוספים או שאין לכם והנכם רוצים לקבל מידע נוסף, נציגנו עומדים לרשותכם בכל עת.
לחצו למידע נוסף על ביטוח מחלות קשות.