אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
שלוש שאלות נפוצות בביטוח סיעוד פרטי
ביטוח סיעודי פרטי מומלץ וחשוב בכל גיל. להיות במצב סיעודי לצערנו יכול לקרות לכל אחד, בכל גיל, ובנוסף לזקנה גם ממספר רב של סיבות, כפי שהרבה אנשים כבר מבינים. כאשר מתקבלת ההחלטה לעשות ביטוח סיעודי עולים מספר שאלות חשובות שיש להן משקל בהחלטה על סוג פוליסת הביטוח המתאימה ביותר. להלן שלוש שאלות נפוצות בביטוח סיעודי פרטי שיוכלו לסייע לכם להבין מעט יותר בנושא.
האם אדם הנמצא במצב סיעודי רשאי להצטרף לפוליסה?
כאשר אנחנו מדברים על פוליסת סיעוד פרטית, דרך חברות הביטוח השונות באופן די גורף ניתן לומר כי אדם הנמצא בהגדרה שלו כאדם סיעודי אינו רשאי להצטרף לפוליסת סיעוד פרטית. בפוליסות סיעוד דרך קופות החולים המהלך אפשרי במעבר מקופת חולים אחת לאחרת.
ביטוחים דרך קופות החולים מתבצעים בצורה שונה מזו של חברות הביטוח הפרטיות ולכן אדם הנמצא במצב סיעודי קופות החולים לא יכולות לסרב לקבלו כי קיים לו ביטוח בקופת החולים שממנה עובר, חשוב לדעת כי מהלך מסוג זה יגרור איתו תוספת משמעותית לפרמיה החודשית ואף יפגע במבוטח בתנאי הפוליסה.
האם ניתן לערער על חוות דעת של חברת הביטוח באשר למצבו הרפואי של המבוטח?
ישנו נוהל די אחיד בכל חברות הביטוח הפרטיות בנוגע לערעורים על דחיית תביעה לקבלת תשלומי ביטוח הסיעוד ,וכן מבוטח רשאי לערער.
במידה ומבוטח רוצה להגיש ערעור יש טופס ייעודי אצל כל אחת מחברות הביטוח ובאמצעות פקס ניתן לשלוח אותו למחלקה הרלוונטית, חשוב מאוד להתייעץ עם רופא גריאטרי אשר מתמחה בתחום או מומחה לענייני ביטוחי בריאות וזאת בכדיי להתכונן כראוי להגשת מסמכים מתאימים אשר סביר להניח שחברת הביטוח תבקש.
האם ביטוח סיעודי כפול מקנה זכאות לתגמול כפול בחברות ביטוח פרטיות?
בחברות הביטוח מציעים כמה תכניות לפוליסות סיעוד, פוליסות המציעות פיצוי כספי נטו ופוליסות המציעות טיפול בתשלום.
פוליסת סיעוד מסוג שיפוי- מסלול שיפוי מדבר על תשלום בגין הוצאות שנעשו ויש הגבלה על סכום, בפוליסה מסוג זה לא ניתן לקבל תשלום כפל פוליסות.
פוליסת סיעוד מסוג פיצוי- מסלול המוגדר כסכום לתשלום ללא קשר להוצאות של המבוטח אלא רק כתלות שקרה מקרה ביטוח והמבוטח נהיה סיעודי.
בפוליסה מסוג זה ניתן לקבל תגמול משתי פוליסות/ כפל ביטוחי.
ברגע בו מבוטח מוגדר כסיעודי וזכאי לתגמול ביטוח, האם עליו להמשך לשלם פרמיה חודשית?
התשובה לשאלה זו היא, לא, כל עוד מבוטח מוגדר כסיעודי וחברת הביטוח החלה לשלם לו את תגמול הביטוח , הוא משוחרר מדמי פרמיה חודשית על הפוליסה.
לסיכום, אנו ממליצים שתרשמו את השאלות ובדקו אותן היטב לפני שאתם רוכשים ביטוח סיעודי עבורכם ובני משפחתכם. המידע בתחום הביטוח מתעדכן באופן שוטף. המידע המדוייק והקובע תמיד יהיה המפורט בפוליסת הביטוח. קראו מידע נוסף על ביטוח סיעודי. אנו בניוקום נשמח לסייע ולעדכן אתכם בתוכניות הביטוח והאפשרויות העומדות לרשותכם.