אנו בסוכנות ניוקום משקיעים רבות כך שתתאפשר גלישה טכנולוגית קלה ואיכותית לבעלי מוגבלות ומבצעים פעולות שוטפות באתר והטמעת קודים ותוכן באופן שיאפשר לבעלי מוגבלות לגלוש בקלות, להבין ולהשתמש באתר בהתאם לתקנים הנדרשים.
הפעלת מערכת הנגשת האתר:
תוסף מיוחד להנגשת האתר:
התקנו תוסף הנגשה המופיע בכל דף ודף באתר.
הפעלת תוסף הנגישות מותקן בחלקו העליון של האתר בפינה השמאלית. בלחיצה עליו ייפתח תפריט המאפשר לכל גולש וגולש מגוון אפשרויות נגישות באתר בהתאם לצרכים המיוחדים שלו. סגירת חלונית אפשרויות הנגישות של התוסף הינה על ידי לחיצה נוספת על כפתור הנגישות.
אתר רספונסיבי.
אתר ניוקום הינו רספונסיבי. כלומר שהאתר מותאם לצפייה במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ובטאבלט.
התכנים באתר:
התכנים באתר מוטמעים כך שיובנו בשפה פשוטה וברורה לכלל הגולשים תוך התחשבות בצרכים של בעלי מוגבלויות.
פעולות נוספות שניתן לבצע גם במקלדת:
לידיעתכם, בנוסף לתוסף הנגישות ועדכונים פנימיים באתר, קיימים כלים נוספים המובנים בדפדפני הגלישה הנפוצים ומאפשרים גלישה קלה גם לבעלי מוגבלויות. לדוגמה:
שינוי גודל הטקסטים באתר באמצעות שימוש במקלדת CTRL + או בשימוש בתפריט או הגדלה של אותיות הכתב על יד שימוש במקש CTRL וגלילה בעכבר.
מקש F11 מחשיך תאורת מסך ומקש F12 מאיר את תאורת המסך.
ניתן להגדיל ולהקטין אותיות גם על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
התאמה לדפדפנים:
האתר מותאם לגלישה בדפדפנים : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, גוגל כרום ועוד.
תחזוקת נגישות שוטפת:
ניוקום מתחזקת את נגישות האתר באופן קבוע.
במידה ונתקלתם במגבלה אשר מהווה בעיה והפרעה בגלישה או מונעת ממכם גלישה לחלוטין
או שיש לכם שאלה או הערה, נשמח שתעדכנו אותנו ונבצע את העדכונים בהתאם.
במקרה זה אנא שלחו אלינו את הפרטים דרך טופס צור קשר אשר אליו ניתן להגיע דרך קישור בצד השמאלי בתפריט הראשי.
אנא ציינו בטופס את הפרטים הבאים:
א. לידי רכזת נגישות סוכנות ביטוח ניוקום.
ב. העתיקו/ רשמו את הקישור לעמוד.
ג. רשמו את הערכתם.
ד. רשמו את פרטי ההתקשרות עמכם על מנת שנוודא שאכן פנייתכם נענתה לשביעות רצונכם.
תמיכה טלפונית לבעלי מוגבלויות:
כפתרון נוסף לבעלי מוגבלות אשר למרות מאמצינו נתקלו בבעיה או שאינם יכולים לבצע גלישה באופן מוחלט, ניוקום סוכנות לביטוח משקיעה בנושא הנגישות גם במתן מענה אנושי טלפוני.
נציגי מוקד השירות הטלפוני שלנו תודרכו ומונחים לסייע לבעלי מוגבלות.
אם הנכם בעלי מוגבלות ונתקלתם בקושי מכל סוג שהוא במהלך הגלישה באתר, נציגנו הטלפונים עמודים לרשותכם וישמחו לסייע בידכם להבנת התכנים, קריאתם ומתן הסבר מקצועי באופן נעים ושירותי.
בברכה וגלישה נעימה.
תמי קון, רכזת נגישות
טלפון: 073-2168168
פקס: 073-2168169
לחץ לפנייה דרך טופס צור קשר באתר.
אימייל: info@newcom.co.il
אלמנטים חשובים בפוליסת ביטוח סיעודי
האם אדם יכול להיחשב לסיעודי בקופות החולים וכלא סיעודי בחברת ביטוח פרטית?
ההבדל בין קופות החולים לחברות ביטוח פרטיות הוא מאוד ברור, בקופות החולים תהליך הקבלה מהיר יותר וללא הצהרת בריאות ,ואילו בחברות הביטוח הפרטיות ההליך קצת יותר מסובך והוא נבנה על הצהרת בריאות אותה מוסר המבוטח טרם הצטרפותו לביטוח אך זה מה שמקנה את התנאים הטובים ביותר עבור כל אדם מביטוח סיעוד.
לכן התשובה לשאלה זו היא כן, בשני המקרים ההחלטה מבוססת על מבחן הADL ועל מידת הצורך של המבוטח בעזרה והשגחה , אך במקרים בהם המבוטח שיקר בהצהרת הבריאות שלו והחסיר פרטים לגביי מצבו הרפואי טרם הצטרפותו לביטוח חברת הביטוח יכולה ורשאית לסרב לשלם למבוטח את תגמולי הביטוח.
במקרה בו חברת הביטוח דחתה בקשה לתגמול בביטוח סיעוד, האם ניתן לדעת מדוע?
המפקח על הביטוח מחייב את חברות הביטוח לנמק סיבות דחייה בתביעה בכתב, את מכתב הדחייה המבוטח מקבל ושם מפורטות הסיבות המדויקות לדחייה.
המבוטח רשאי להגיש ערעור לחברת הביטוח ודעו כי רצוי לעשות זאת באמצעות עו"ד המתמחה בכך.
תביעה בגין דחייה לזכאות תגמול בביטוח סיעוד
משך זמן התביעה מול חברת הביטוח משתנה ותלוי המון דברים וכל מקרה הוא פרטני ולגופו, תביעות משפטיות בדרך כלל אורכות יותר זמן אך הסיכוי להצלחה לעומת ערעור עצמאי המוגש ללא עו"ד המתמחה במקרים מסוג זה גדל.
ברגע שאדם הגיש תביעת ערעור להפעלת ביטוח הסיעוד שלו, בצורה ישירה לחברת הביטוח המערכת שואפת לתהליך מהיר כי ברור לכולם שאדם הנמצא במצב סיעודי אין טעם לגרור זאת שנים.
חשוב לדעת כי תביעה בגין דחיית זכאות לתגמול ביטוח סיעוד מחויבת במסגרת של עד 3 שנים מיום מקרה הביטוח לאחר מכן חלה התיישנות.
תביעה אושרה לאחר ערעור, האם ישנה זכאות לתשלום רטרואקטיבי על הזמן בו המבוטח לא קיבל תגמול?
במידה ומבוטח הגיש תביעה משפטית כנגד חברת הביטוח, לאחר שזו לא שילמה למבוטח את תגמול הסיעוד שלו זכאי, לרוב בית המשפט יפסוק זכות רטרואקטיבית לתשלום תגמולי ביטוח וישנם מקרים רבים בהם נפסק כי חברת הביטוח תשלם למבוטח ריבית עונשית על עיכוב , דחייה והוצאות בית משפט.
האם קרוב משפחה יכול להגיש תביעה בגין פטירתו של המבוטח?
התשובה לשאלה זו היא, כן, ניתן להגיש תביעה לביטוח סיעוד גם לאחר פטירתו של המבוטח אך על קרוב המשפחה להגיש הוכחות בהן ניתן לראות כי המבוטח אכן היה סיעודי ע"י מסמכים רפואיים , מסמכים מביטוח לאומי וכו.
מקרה כזה עלול לקרות כאשר מבוטח לא תבע את חברת הביטוח מסיבה כלשהי ומשפחתו גילתה זאת רק לאחר פטירתו והחליטה לתבוע את דמי הביטוח, חשוב לזכור כי גם כאן חלה התיישנות לאחר שלוש שנים.
התיישנות במקרה תביעה לחברת ביטוח
בחברות ביטוח פרטיות בכל שאר הפוליסות יש שבע שנים לבצע תביעות אך בפוליסת סיעוד תקופת ההתיישנות מוגדרת על שלוש שנים בלבד.
שלוש השנים מתחילות מיום מקרה הביטוח, ביום בו המבוטח הפך לסיעודי.
שימו לב. המידע מתעדכן מעת לעת. חשוב לבדוק ותמיד התנאים והפרטים בפוליסת הביטוח היא המדוייקת וקובעת. קראו מידע נוסף על ביטוח סיעודי והתקשרו אלינו בכל שאלה. נציגנו ישמחו לענות ולעדכן אתכם בתוכניות הביטוח והאפשרויות העומדות לרשותכם.